Klachtenfunctionaris

Sinds 1 januari 2017 kunt u ook terecht bij onze Klachtenfunctionaris. Er zijn meerdere klachtenfunctionarissen werkzaam, maar per klacht is steeds dezelfde klachtenfunctionaris uw vaste aanspreekpunt.
Sinds 1 januari 2017 kunt u ook terecht bij onze Klachtenfunctionaris. Er zijn meerdere klachtenfunctionarissen werkzaam, maar per klacht is steeds dezelfde klachtenfunctionaris uw vaste aanspreekpunt.

Wat kan de klachtenfunctionaris voor u doen?

· De klachtenfunctionaris kan u meer vertellen over de klachtmogelijkheden

· De klachtenfunctionaris kan u eventueel helpen uw klacht op papier te zetten

· De klachtenfunctionaris stuurt uw klacht naar de juiste persoon

· De klachtenfunctionaris bewaakt de voortgang

Bereikbaarheid Klachtenfunctionaris:

T: 088 – 357 7660 op werkdagen van 9.00 tot 11.00 uur; buiten deze tijden op afspraak

E: Klachtenfunctionaris@parnassiagroep.nl

De WKKGZ (Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorgsector) verplicht instellingen om per 1 januari 2017 een klachtenfunctionaris te hebben. Hier leest u meer over deze wet en welke verplichtingen die deze wet met zich meebrengt