Klachtenregeling

Wij doen ons uiterste best uw behandeling te laten aansluiten bij uw wensen en verwachtingen. Toch kan het gebeuren dat u niet (helemaal) tevreden bent over ons. Om dit te melden, kunt u gebruik maken van onze klachtenregeling. Deze biedt verschillende manieren om uw mening kenbaar te maken.Onze klachtenfunctionaris kan u meer vertellen over de klachtmogelijkheden.

Patiëntvertrouwenspersoon

De patiëntenvertrouwenspersoon (PVP) kan u helpen met een klacht over uw behandeling. Hij helpt u zaken op een rijtje te zetten en zoekt met u naar de beste weg om uw klacht op te lossen. Dit geldt voor alle patiënten die zorg ontvangen van ons. De PVP is niet in dienst van ons en kan dus volledig onafhankelijk werken. Hij komt op voor uw belangen en staat altijd aan uw kant.

De PVP maakt van uw hulpvraag een dossier. Daarin neemt hij alleen de persoonsgegevens op die hij nodig heeft om uw hulpvraag te behandelen. Niemand mag dit dossier inzien behalve de patiëntenvertrouwenspersoon en uzelf. Meer informatie hierover vindt u op de website van de Stichting PVP.

Informeer verder bij de stichting PVP. Hun website biedt de mogelijkheid om anoniem te chatten van maandag t/m donderdag van 19.00 tot 21.00 uur.

Hans Arwert is patientenvertrouwenspersoon voor Lucertis.

Helpdesk Stichting PVP

De Stichting PVP heeft ook een helpdesk voor cliënten die ambulant in behandeling zijn en PVP-vragen hebben of PVP-ondersteuning willen.
Telefoon: 0900-444 88 88
Mail: helpdesk@pvp.nl